Meg látogattam a fiúkat ma Oroszlányban. A f elkészítés utolsó elmaradt szálainak elvarrása közben leltem rájuk egy víz-gázszerelési szaküzlet eladó terében. Hol máshol hiszen Krisztián víz-fűtés szerelő, Sándor pedig lakatos.
.

A röpke 2 hónap alatt átalakított velorexen minden kivitelezés gyönyörű gondos kezek munkáját mutatja. A Honda Transalp XLV 700 blokk úgy került be centire a helyére mintha gyárilag ott lett volna. Megerősített hűtés, motor védő lemez...stb. Éppen a fűtés szerelése volt folyamatban.



Krisztián elmondása szerint, nincsen a járműben hideg, de az Afrikai kontinens eléréséig sem árt a komfortos utazás. (a beszerelt anyagok erősen tükrözik a szakmai hovatartozást) Indulóban le szeretnének menni Genováig ellentétben a tervezett Velencei pihenő hellyel, mert ha így előbb érnek mediterrán részre, ott egy picit körbe néznek. Terveik szerint kicsit tovább mennek a verseny után elefántcsontpartig, aztán visszafelé jövet meg látogatnak egy Spanyol barátot is, ergo "nem sietünk haza" minimum 40 napra tervezik az utat.
.
.Az össz költségvetést még nem számolták, de biztos, hogy túllépte a 7 karakteres összeget, amit nem bánnak. Mint mondta, sok barátunk említi, hogy mi is mentünk volna ide vagy oda, "de mi mentünk is" Kalandra fel!
.
Technikai paraméterek:
Motor: folyadékhűtéses, négyütemű, hatszelepes SOHC, 52°-os V2-es
Lökettérfogat: 647 cm3
Furat x löket: 79 x 66 mm
Kompresszióviszony: 9,2:1
Max. teljesítmény: 53 LE 7500 1/min-nél
Max. nyomaték: 55 Nm 5500 1/min-nél
Üzemanyag-ellátás: 2 db 34 mm-es ferde CV típusú karburátor
Váltó: ötfokozatú
Hiradó.hu riport! Velorex-szel a sivatagban.
"Nem az al-Kaide, hanem a Belmondo fia veszélyes"
Bombanő, busz, velorex


Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése