2008. január 11., péntek

Holnap a nagy nap

Oroszlánytól-Elefántcsontpartig

Meg látogattam a fiúkat ma Oroszlányban. A f elkészítés utolsó elmaradt szálainak elvarrása közben leltem rájuk egy víz-gázszerelési szaküzlet eladó terében. Hol máshol hiszen Krisztián víz-fűtés szerelő, Sándor pedig lakatos.
.

A röpke 2 hónap alatt átalakított velorexen minden kivitelezés gyönyörű gondos kezek munkáját mutatja. A Honda Transalp XLV 700 blokk úgy került be centire a helyére mintha gyárilag ott lett volna. Megerősített hűtés, motor védő lemez...stb. Éppen a fűtés szerelése volt folyamatban.

Krisztián elmondása szerint, nincsen a járműben hideg, de az Afrikai kontinens eléréséig sem árt a komfortos utazás. (a beszerelt anyagok erősen tükrözik a szakmai hovatartozást) Indulóban le szeretnének menni Genováig ellentétben a tervezett Velencei pihenő hellyel, mert ha így előbb érnek mediterrán részre, ott egy picit körbe néznek.
Terveik szerint kicsit tovább mennek a verseny után elefántcsontpartig, aztán visszafelé jövet meg látogatnak egy Spanyol barátot is, ergo "nem sietünk haza" minimum 40 napra tervezik az utat.
..
Az össz költségvetést még nem számolták, de biztos, hogy túllépte a 7 karakteres összeget, amit nem bánnak. Mint mondta, sok barátunk említi, hogy mi is mentünk volna ide vagy oda, "de mi mentünk is" Kalandra fel!
.

Technikai paraméterek:

Motor: folyadékhűtéses, négyütemű, hatszelepes SOHC, 52°-os V2-es
Lökettérfogat: 647 cm3
Furat x löket: 79 x 66 mm
Kompresszióviszony: 9,2:1
Max. teljesítmény: 53 LE 7500 1/min-nél
Max. nyomaték: 55 Nm 5500 1/min-nél
Üzemanyag-ellátás: 2 db 34 mm-es ferde CV típusú karburátor
Váltó: ötfokozatú

Hiradó.hu riport! Velorex-szel a sivatagban.

"Nem az al-Kaide, hanem a Belmondo fia veszélyes"
Bombanő, busz, velorex

Nincsenek megjegyzések: