2008. január 23., szerda

Pihenés közben


Budapest-Bamako versenyzői ma tovább indultak a 750 kilométerre fekvő, szaharai oázisba Tidjikjába. A festői hangulati sivatagi városba főleg aszfalton haladnak, de az összes mai feladatot sivatagi és szavannai speciál szakaszokon kell teljesíteni.

A mai etap egy kis kitérő a Bamakoba vezető úton. Ez lehetővé teszi a túrázóknak és a gyengélkedő technikájú résztvevőknek, hogy egy napot lazítással és szereléssel töltsenek. A város műhelyei megteltek magyar rendszámú kocsikkal.

A kis Polskit már 11-kor helyrepofozták. Az Ikarus utasai pedig még a tegnapi buli fáradalmait próbálták kiheverni ma reggel. Villám Géza bogarát pedig még most is szerelik. A dűnéken és a tengerparti buckákon az egyik távtartó gyűrű elfáradt és eltört. "Úgy érzem igazán nem is teljesíti a Bamako távját az, aki legalább egy pár órát nem tölt egy helyi szerelőnél" - mondta a futam szellemi atyja.

Az M2-es orvosi autó kormánymű gondokkal küzd. Jelenleg őket is szervizelik a mauritán fővárosban. A diagnózis e sorok írásakor még ismeretlen. A 33-as versenycsapat vette át az orvosi feladatokat Dr. Palotás Miklós traumatológus vezetésével. "Minden szükséges felszerelésük rendelkezésre áll." - mondta Gyurkó Gábor, a futam mentési vezetője, az M2-es pilótája.

Az első csapatokat délután 5-6 körül várják Tidjikjába (bamaoko hivatalos oldalról)

86-os busz video

Nincsenek megjegyzések: